Torsdag

Imorse vaknade jag upp hos Joakim, tog mig till skolan för en lektion och sen ut till Erikslund med mamma. Köpte inget till mig själv förutom en olja till hud, ansikte och hår från the body shop, med mangodoft!
När jag kom hem så bytte jag om och åkte till stallet med Malin. Vi red ut en ganska lång runda på Chaplin och Hektor. Så mysigt att ha någon att rida med!!

Just nu sitter jag och småskriver någon ord här och där på sociologiuppgiften som jag fortfarande inte har blivit klar med. Så fruktansvärt tråkig är den... Analysera ett jävla scoutläger liksom?? Jaja, bara att kriga på. Ska göra klart denna ikväll, så att jag har en till uppgift ur vägen för att satsa allt på gymnasiearbetet som strax ska vara inlämnat. Får se hur det går, då inget riktigt har gått som det ska med mina enkäter och intervjuer hit och dit... Usch, vill bara att allt ska vara klart!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så kul att äntligen få sitta på en häst igen och ha sällskap!

2014-02-10 @ 09:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0