right on the wrong side of it all

Inatt kommer jag fanimig ligga vaken och spela piano och försöka göra lite rester från skolan. Så trött på att jag har blivit så jävla lat, liksom var detta för ett år sedan så hade jag nog brutit ihop av att jag ligger efter med så mycket i skolan. Men antar att jag har insett att skolan inte är allt och att det faktiskt är viktigt att tänka på sig själv ibland också. Inte bara sina prestationer. Så är ändå nöjd faktiskt. Lärt mig så jävla mycket på bara ett år... Hoppas verkligen att jag kan fortsätta i samma bana och komma bort från allt. För visst har det gått över utåt men visst fan finns det fortfarande alltid kvar inuti. En del av mig som jag bara behöver lära mig att handskas med på rätt sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0