Morgonpromenix i skygen


Kommentarer
Postat av: fia

Ca 10% av havregrynet består av fett och jo, bananer innehåller fett. Däremot inga onyttiga fetter som påverkar kroppen negativt :)

2013-01-27 @ 21:56:13
Postat av: fia

Men nej, inte speciellt mycket fett i någon utav grejerna, men nog fan finns det där ! :)

2013-01-27 @ 22:04:59
Postat av: Fia Hansson

nej, naturligtvis kan man inte leva på fettet i varken bananen eller i havregrynen, MEN det jag skrev var att det innehåller nyttiga fetter, inte hur mycket eller om det var fleromättat, mättat eller enkelomättat fett, för det har jag själv inte en susning om :) De flesta "okunniga" förstår inte ens att det överhuvudtaget existerar nyttigt fett och att allt som innehåller fett gör dig fet, därför vill jag så ofta jag kan vara så tydlig som möjligt med vad som är nyttigt och inte, då jag inte vet vilken kategori människor som läser min blogg.

man ska naturligtvis äta mer än bara bananer och havregryn, men meningen med inlägget var som sagt bara att informera att det är en sjukt nyttig frukost för att den innehåller alla basgrejer :)

2013-01-28 @ 15:43:04
URL: http://www.fialovisahansson.myshowroom.se
Postat av: Fia Hansson

Jag förstår precis vad du menar också, och tror att vi missuppfattade båda två. Nej jag har inte skrivit fel, du som läste och uppfattade "fel" isf. Det stod att de flesta "okunniga" inte förstår att det faktiskt finns nyttigt fett och att de tror att fett gör dig fet.

Ja, jag tycker också vi lägger ner. Vi kommer ändå ingen vart :) PÅ FREDAG ÖSER VI !!!!!!! :D

2013-01-29 @ 18:26:10
URL: http://www.fialovisahansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0