Ruta 1,5

Måndag igen!
Min helg har varit helt underbar. I fredags åkte jag med hem till Bella efter skolan. Hon jag, och Alice gick och handlade tacos, lagade i ordning det och sen rullade resten av tjejerna in. Vi åt, överraskade Johanna med tårta och mös framför en film. Riktigt mysig kväll! Jag sov kvar hos Bella och blev upphämtad lagom efter tårtfrukosten nästa dag, haha ;)
I lördags blev det lite mer livat. Vi lånade Hannas mormor&morfars lägenhet och firade att Fia äntligen kom hem en sväng! Åt god mat och drack. Senare drog vi vidare på fest. Hade verkligen skitkul hela kvällen!

Idag har jag dock något av ett bakslag. Hatar alla dessa dagar. Känner mig förjävlig, har ont i hela kroppen och är luddig i huvudet. Så jag blir hemma idag. Reparerar mig lite för att klara av resten av veckan helt enkelt. Ingen ork till att ladda upp bilder heller, synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0