På väg upp helt ofrivilligt

Imorse klockan 8 fick vi sms om att Ledarskap & Organisationslektionen var inställd, så blev ännu en sovmorgon! Börjar halv ett, men får lov att ta 11.20tåget. Bättre än inget ;) Plus att vi även imorn har sovmorgon, då psykologin går bort. Skön vecka hehe.
I alla fall så bytte jag om och tog mig ut på en pw när jag hade sett smset. Blev nästan 5 km i lagom takt. Skönt och välbehövligt...

Min helg som var var helt okej. I fredags tog jag det lugn här hemma. Åt massa skit och pluggade lite. På lördagen blev det fest i lunger, hade skitkul! Söndagen spenderades i soffan, ungefär precis hela dagen. Förutom på kvällen då Emma kom förbi en sväng :)





Kommentarer
Postat av: Malin

vad fin du är! :) ska vi träffas någongång snart? :))

Svar: Du är fin Malin! :) Ja självklart!
mkshitassu.blogg.se

2012-09-11 @ 21:19:34
URL: http://maalinholmbom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0