Kallt

Kom hem från Västerås runt kvart över sex. Sitter och fryser som jag vet inte vad. Det var faktiskt riktigt kallt idag, speciellt imorse när jag gick till tåget. Händerna blev helt illröda, nästan så att man skulle ha behövt vantar... Usch, vill inte att det ska bli någon jävla vinter :(

Ska nog i alla fall ta mig en lång, varm dusch nu. Försöka reda ut allt i mitt huvud. Känns som att skolan attackerade mig idag. Den ena uppgiften på den andra. Stora också... Jaja, det ska väl börjas någon gång. Men idag blir det nog inget pluggande gjort, bara lite grovplanering!

Jag och mamma tog en riiiktig gofika efter att hon hämtat upp mig vid skolan idag :)
Delade på båda hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0