TIME IS PASSING BY WITHOUT US KNOWING

Inte så bra på dethär med att uppdatera. Men idag har jag i alla fall energi till att ens tänka på att göra det.

Kort skoldag, slutade vid elva. Därefter gick jag, Alice och Bella och åt lunch och sen tog vi en fika uppe på stan. Gick en sväng med Bella och letade present till Kristin och sen tog jag tåget hem vid ett.
När jag kom hem började jag städa mitt rum. Damsög och höll på. Förvånad över mig själv, haha. Men man får väl passa på när man väl har orken.

Har helgerna framför mig planerade, det känns bra. På lördag ska jag hem till Kristin och fira henne, på söndag tar jag en tur med familjen till Vingåker, nästa helg är det Vickys 18årsfest och helgen efter det kaanske klassfest. Helt lagom mycket att se fram emot :)

Nu ska jag röra mig mot köket, för klockan har slagit mellis. Blir nog ett avsnitt dh i soffan och sen lite förberedelse inför morgondagens redovisning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0