SKOLA

Sitter i skolan och har just nu kriminologi. Jag har dock varit klar med arbetet som de andrar jobbar med i några dagar. Så här har jag istället setat i snart 2½ h och pluggat svenska istället. KULT.
Har lunch om 40 min, sen Människans Miljöer och sen får jag äntligen åka hem till min varma soffa.. Hatar Torsdagar, dryga och långa.

Igår pluggade jag(NÄHÄ?????) lite när jag kom hem, åkte och handlade med mamma och sen bestämde jag mig för att baka. Det blev äpple & kanelmuffins med crumble. Stora som tefat blev de, haha. Formarna höll inte så de blev breda istället för höga, grät lite. Gjorde även några björnbärspajer i småformar av smuldegen som blev över. Bra att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0