kryper tillbaka

De senaste dagarna har varit jobbiga. Speciellt helgen. Hade inte hunnit planera in allt och det blev bara för mycket. Har för det mesta promenerat och legat framför tvn och väntat i helgen. Och pluggat, såklart. I fredags när jag och mamma kommit hem från Västerås var jag dock ut till donken en sväng med Amela, Sara och Josef. Senare åkte vi hem till Julia och hade det trevligt. I lördags var jag på Marieberg med mamma&pappa hela dagen och på kvällen gick jag över till Glenn. Gick hem rätt tidigt då mitt huvud inte ville vara med längre.

Hatar att vara så jävla rastlös hela tiden. Dock så är jag sådär sjuk igen. Eller ja, nästan sjuk. Har feber varje natt och varannan dag, men inte "tillräckligt" för att ligga hemma. Blir så jävla trött på att inte få träna. Blivit en riktig jävla soffpotatis. Jaja, tur att det är höst i alla fall.

Igår var en konstig dag. Hatar dagens samhälle.

Kommentarer
Postat av: julle d

puss <3

Svar: <3
mkshitassu.blogg.se

2012-10-02 @ 10:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0