FEBER & PLUGG

Velade hur länge som helst imorse om jag skulle åka iväg till skolan eller inte. Men antar att jag åkt iväg med feber för många gånger nu. Dessutom kände det som om jag skulle jobba bättre hemmifrån i lugn och ro än i en klass där alla sitter och skriker så fort de inte fattar något. Maten idag var dessutom omöjlig(falukorv&potatismos) så skulle nog dött halvvägs igenom dagen i brist på energi.

Så stanna hemma gjorde jag. Men inte har jag skitit i skolan för det. Har än så länge äntligen skrivit klart konkursarbetet, samhällen och kriminologin. Dessutom har jag pluggat ett kapitel matte. Nu tänkte jag ta en liten paus och se ett avsnitt Desperate Housewives. Därefter blir det svenskaplugg och mer matte att räkna. Allt för att inte få ångest över att varit hemma en dag från skolan utan känna att jag gjort något vettigt, haha. Så är det när man har förjävla höga krav på sig själv. Men jag får ju i alla fall saker gjorda så att något positivt är det ju också. 

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Kanske baka något? Måste i alla fall ta mig upp till coopen och fylla på mitt Kesoförråd som ekar tomt. Ägg ockå. Och kvarg. Sånt jag lever på det vill säga:))) 

Kul
med
feber:P:P

Okej rastlösheten och febern har redan tagit över min hjärna så kan lika gärna fortsätta vara dryg och pinsam

livets kopp
checkar läget
dricker fundersamt
näe

ok lämnar nu

Kommentarer
Postat av: johanna

Hahahaha söt du är bebisen!!!!

Svar: Dum i huvudet hehe
mkshitassu.blogg.se

2012-10-09 @ 12:30:23
Postat av: secret S

Hahahaha maddiz livets gåva

Svar: ;)))
mkshitassu.blogg.se

2012-10-11 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0