9874684654

Sitter i sängen med en stor kopp kaffe. Ska börja dra mig mot tåget om 10 min ungefär.
Ganska dryg dag idag i skolan. Men imorn lär skoldagen gå fort, då det är klassfest hos Bella på kvällen. Vår första klassfest någonsin, haha. Ska bli kul och se hur det går. Synd bara att de flesta är så jävla lama och ska åka hem tidig/vara nyktra:))))

JAja. Igår pluggade jag matte tills min hjärna rann ut. Fick nämligen ännu en jävla bok av min lärare. Matte 3c - jag ska inte ens läsa 3c! Haha :( Läser ju 2b kursen nu, men fick först 2c också så att jag inte skulle "slösa tid på att göra så lätta tal". Så igår efter genomgången råkade jag väl säga att jag redan hade räknat det kapitlet, i både 2b och 2cboken.. Ja. Varsågod. En 3cbok. Så nu håller jag på med nå jävla polynomer medan de andra lär sig kvadreringsreglerna... Kult med matte:PPpppP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0