none of them have felt this way

Hejhopp. Kort dag i skolan. Lite ovärt med måndagar för min del... Menmen! Fått en del plugg gjort idag i alla fall, så det känns bra.

Min helg har varit kanoners. I fredags blev det klassfest hos Bella och TYVÄRR så glömde jag kamerajäveln hemma...
Men allt blev riktigt jävla lyckat tycker jag! Alla verkade ha kul och även fast det kom fler än bara klassen så gjorde det saken bara ännu bättre ;) Sov som ett barn i Bellas säng sen. Upp & åt god frukost på lördagen och sen iväg på 50-årskalas heela dagen. Så det blev en lugn hemmakväll sen.

Igår var jag med mamma till Marieberg över dagen. Handlade lite försenade presenter och tittade på massa julgrejer. Åt & fikade gott gjorde vi också.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. Kriminologin ska bli klar och förhoppningsvis lite annat också. 3 veckor kvar till jullov.. :)
Är för övrigt glaaad och mår bra!

Snodde en liten bild från i fredags av Daniella, fina:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0