"Ledig" dag

Ingen skola idag, båda lektionerna inställda. Dock är man inte så jävla ledig för det... Håller på och skriver om Charles Manson, vad det är som får en att bli en mördare, livsvillkor och massa sånt skit. Matten gjorde jag klart i förrgår. Men snart är jag i alla fall halvvägs igenom allt det andra, hoppas jag.

Igår jobbade jag mellan 15.00-20.15. Skönt att göra något annat än att bara gå i skolan och plugga för en gång skull. Det rullade i alla fall på bra och så. Dock höll jag och mamma på att bli inlåsta haha (vi stängde), tappade bort en nyckel och hann precis ut ur butiken när det var 5 minuter kvar innan larmet skulle gå. Åhh:))

Jaja, ska fortsätta skriva om skador i frontalloben(:))))kul<3<3) nu. Hoppas att inte precis hela min hjärna har ruttnat sönder innan dagen är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0