aldrig tid att andas

Helgen blev en aning kaos. Hade tänkt att bara vara hemma föra att få lite ordning på saker och ting. Dock höll jag mig inte direkt till planerna och drog ut till Himmeta på maskeradfest på Lördagen. Dock inget jag ångrar, hade sjukt jävla kul! Men nästa helg ska jag fanimig hålla mig.

Jag har för övrigt "tentat av" engelskakursen, vilket betyder att jag redan har ett betyg och inte behöver gå på engelskalektionerna nå mer detta år. Vi var några i klassen som gjorde så på grund av att vi redan känner att vi kan allt som hör engelska 2 till. Haha... Jaja, nöjd och glad med ett A i alla fall!
Det jag ville få fram med det var att idag skulle jag ha börjat 14.30 och ha en samhällslektion. Dock hade jag läkarbesök just under den tiden, så idag blev en dag utan skola för min del. Riktigt skönt, behövdes extra mycket efter alla nya besked också.

Har suttit och pluggat några sidor matte samt börja skriva på min kriminologiuppgift. Rullade på bra så jag valde att sluta innan det gick/går åt helvete, heh.
Ska flytta min feta röv över till soffan nu tror jag. Lite kvällis på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0