TRÖTT SOM ETT AS

Sitter i min säng, fryser och har 0 energi. Typiskt när det är så bra väder! Gårvällen blev väl sådär, trevligt var det väl men kunde slutat bättre.
Imorse gick jag upp några timmar innan Elias, som vanligt haha. Åt lite frukost och fixade mig iordning. När han vaknade bestämde vi oss för att göra något vettigt. Vi tog oss upp till honom och åt lite, sen blev det fotboll på meken. Jag kollade dock bara på, men det var skönt att komma ut ett tag. Gick hem efter en stund för att det blåste så mycket. Sen dess har jag inte gjort något speciellt. Var pigg och så tidigare men nu känns det som om jag precis har kommit hem från ett typ 3 timmars långt mördarträningspass. Fast det har jag ju inte. Har ju bara latat mig. Håller väl på att bli sjuk eller något, blää.
Men trots att jag mår förjävligt så ska jag dra mig ut på en PW runt sätra med mamma nu, inga ursäkter inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0