STRESSIGT

Idag började jag klockan 12. Men gick upp runt sju för att fixa mig som vanligt och ägna de lediga timmarna åt att plugga.. Livetttt.

Innan jag och Malin åkte till skolan gick vi och plockade ihop varsin sallad på ica som vi åt på tåget. Väl framme hade vi historia och sen idrott. På idrotten hade vi beep-test(?). Har konstigt nog aldrig gjort det förut vad jag vet, men klarade mig till lite mer än nivå 9, tror jag! Haha ingen koll... Var i alla fall bland de 3 sista i klassen(alltså som sprang längst). Så jag är helnöjd! Fick sluta direkt efter det, så på 5 min tog vi oss till bussen, framme på station klockan 3 och hann på tåget som gick 2 min senare, jävlar vad vi sprang, haha.

Väl hemma har jag slängt i mig ett stort mellis och sitter nu och dricker kaffe. Har skrivit nästan 2 sidor på psykologin nu också, så ska ta en liten paus. Hatar allt plugg just nu. Men i helgen händer i alla fall massa roligt! Fest både fredag och lördag. Byebye möniez... :((


kul att man råkade lassa på ett kilo kyckling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0