SOM VANLIGT - HELT SLUTKÖRD

Jajamen. Borde gått av på mitten efter denna veckas slit tycker jag. Tar vara på varenda lugna minut jag får idag. Mina ögon svider och huvudet hänger inte med alls. (Kan dock bero på att jag inte har några linser och endast sov 4 h inatt? Hahaha) Jaja.
Natten i högsjön blev grymt rolig! Vi började med att ställa upp tälten och starta elden. Sen rullade kvällen på med mat, alkohol, kubb, gottis och mys! Litet minus var dock att musiken dog efter bara någon timme haha. Men hade jättekul ändååå! Jag och Elias fick dock dela på en 90 cm brett liggunderlag och typ ½ sovsäck på natten, men vi lever ju nu så det är väl det viktigaste. Såg väl inte direkt ut som någon vidare människa när man vaknade, mådde heller inte som en. Men väl hemma fräschade jag till mig och åt lite frukost. Sen var jag back on track, nästan. Dagen har spenderats liggandes ute i solen med matteboken i nyllet. Bara på förmiddagen plöjde jag igenom cirkus 90 uppgifter. LIVET ÄGER :PFPRFOPETOPRETESTFEOSPPXDXD:PPPPP=P=)) oikej nu går jag härifrån

Möttes av detta det första vi gjorde. En stor jävla orm som slukar en groda, vidrigt:)







hahahahahahahahhaha dör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0