LOST IT

Sitter i skolan. Slutade tio. Hade nationella i engelska innan det. Var klar tio i - på kladdpappret. När jag skrivit av sista meningen i det riktiga häftet ser jag 10.10-tåget åka hemåt genom fönstret. LIVET"!!!!!"! Sen går det ju inte något tåg förens 12.10, så jag gick och åt med Liv och Daniella. Bestämde mig för att jag lika gärna kan stanna till tre och göra matteprovet jag missade igår, då jag var hemma. Jävligt duktigt av mig som stannar tycker jag. Dock har jag inget att slösa tiden nu till att plugga på, allt är hemma. 
Var en sväng på stan nyss, köpte present till Malin och en topp till mig själv. Ska dricka upp mitt kaffe och tycka synd om mig själv nu. Inge pepp på livettt:))

Lovar i alla fall att så fort som möjligt lägga upp lite bilder från helgen. Dels från i Lördags då jag och Elias var i Örebro och så lite från valborg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0