LÅTSAS VARA PIGG

Hejhopp. Igår jobbade jag hela dagen, 8-18. När jag kom hem tog jag det lugnt ett tag, sen pluggade jag lite och till sist blev det en 20-minutare på crosstrainern. Sen gick jag och la mig. För imorse började jag jobba klockan 7. Gick dock bara till tio, men det är ju alltid något! Nu har jag tänkt att dricka lite kaffe och efter det ta mig ut på en löprunda. Sen ska jag möta upp Amela & co på stan för att handla saker tills ikväll, för då blir det äventyr ;) Ska grilla, dricka och tälta med ett gäng ute i högsjön! Ska bli sjukt kul!
Dock måste jag även försöka klämma in några timmars pluggande någonstans idag... Nationella i matte på tisdag ochen  psykologiuppgift som ska vara inlämnad på måndag. På den är det dock bara lite småjusteringar kvar sen är det klart!

Inga bildeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0