KONSTIG DAG

Idag hade jag sovmorgon, började 10.10. Men klockan fem imorse vaknade jag upp av att jag inte kunde vända mig i sängen (låg på mage), utan att det kändes som att en muskel/sena gick av/någon stack en kniv precis där blindtarmen sitter på magen. Tillslut tog jag mig upp(väldigt handikappad) och svinrädd för vad som hände, väntade jag tills pappa vaknade vid halv sex. Vi ringde läkarupplysningen och fick sen åka in till akuten. Halv åtta kom vi dit, vid halv TOLV var allt klart. Endast ett jävla massa väntande och lite prover och så. De hittade dock inget, men det kunde ha varit en retning i blindtarmen/muskelbristning eller överansträngning. Vid det laget hade det gått över, men det har nu huggit till några fler gånger sen jag kom hem.. Jävla kul alltså.

Jag och pappa åkte i alla fall upp på stan efter 2651468763 timmar väntandes på akuten. Vi åt på Jensen's, sjukt gott som vanligt. Sen gick jag faktiskt till skolan och var med på sista lektionen, där vi inte gjorde ett skit + fick sluta efter halva... värt. FAN VAD ALLT GÅR BRA FÖR MIG:)))

Sååå när resten av klassen hade gått hem, satt jag, Malin, Hanna och Simon med Jonny och kollade på klipp om hur man gjorde nacho cheeseburgers. Inget annorlunda här inte. En helt vanlig jazzfredag utan jazz på historian/samhällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0