HÄRLIG DAG

Lördagskvällen vart riktigt lyckad!
Vaknade upp relativt pigg igår, så på kvällen tog jag och mamma oss en promenad på lite mer än en mil efter en hel dags pluggande. Börjar bli standard med långa pw's. Räknade ut häromdagen att vi har powerwalkat typ 85 km på lite mer än 2 veckor! Vet inte om det är så mycket egentligen, men jag är nöjd!

Vaknade upp bredvid en hostig och sömnlös Elias idag. Så han tog sig iväg vid 5 för att åka ner till Fredrik en stund. Jag somnade dock om fram till sju. Blev upphämtad och skjutsad till tåget vid nio sen. Hade matte på morgonen och sen slutade vi för dagen! Jag och Malin stannade dock kvar i Västerås. Gick och åt lunch och sen tog vi en vända på stan. Fick med mig ett par svarta shorts! 

När jag kom hem gick jag ut och la mig i solen direkt. Sängde ihop lite mellis efter det och nu sitter jag och dricker kaffe. Ska ta tag och skriva lite på psykologin och på musikuppfiten, sen hade jag tänkt att köra lite styrketräning då mina fötter är helt jävla sönder = inga mer promenader på ett tag... Typ ;)

SVINGOD Melon-Mojitosmoothie jag och Malin delade på!

Nya shortsen + nya toppen jag köpte i torsdags, vill ha sommar på riktigt nuuuu.


Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg!! :o

2012-05-07 @ 17:33:13
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: johanni

snygga jävel dela med dig!!

2012-05-07 @ 20:28:07
URL: http://johannalatikka.devote.se
Postat av: madde

NI är snygga brudar! :D

2012-05-07 @ 21:11:49
URL: http://mkshitassu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0