CAMPUS READY PREPARE TO FLY

Kom ut ur duschen för ett tag sen, har bytit om till kläderna jag ska ha ikväll och ska strax börja sminka mig och så! Riktigt taggad! Ska till Hanna i Hallsta med de andra tjejerna i min klass + massa nytt folk! Hoppas på en sjukt rolig kväll!
För övrigt är livet är på topp och jag är så jävla glad! Allt går bra just nu! Fick tillbaka resultaten på både matteprovet och naturuppsatsen - A på båda! :D Seminariumet och Engelska nationella muntligt gick också toppen idag, så nu jävlar ska jag ta en helg och pusta ut (=festa så mycket det går;). Förutom att saker rullar på i skolan så har jag jobb, underbara vänner, underbar pojkvän och snart är det sommar och PEACE & LOVE och allt som hör till!! iiiiih







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0