SKÖN DAG

Blev en helt okej dag även fast jag kände mig lite sådär på förmiddagen. Har röjt i trädgården med hela familjen, fikat ute på altan, bakat bröd, gått en till promenad med mamma på 8 km & nu på kvällen invigde vi grillen! Sjukt gott, skulle aldrig klara mig utan kött. I alla fall inte nöt haha ;)

Imorn är det dax för skola igen, känns inte så jobbigt eftersom det har varit en plugg-fri helg & jag tror inte att vi kommer ha så mycket att göra nu innan lovet. Men ska väl inte hoppas för mycket.
Väntar i alla fall just nu på att Elias ska bestämma sig för om han ska ha chipsen för sig själv eller dela med sig... Eller alltså, sova här. Chipsen bryr jag mig inte om..... Typ.




Grillad pepparbiff m. ungsrostade morötter, en god sallad & pepparsås från Jensen's.. (en liten klick bea också haha, kunde inte låta blii) Dör lite, mat är livet punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0