MY FRIENDS ARE IN THE BATHROOM GETTING HIGHER THAN THE EMPIRE STATE

Efter skolan gick jag och Malin till mitt gamla dagis och gjorde "experiment" på ungarna, haha. Gick som det skulle i alla fall! Härliga ungar också, fick en pappershatt av en liten tjej som hon hade gjort! ;)

Tog mig sedan hem och åt lite mellis. Det blev ingen boxning igår förresten, men jag körde ett pass här hemma istället! Inte samma som förra(det som dödade min röv), som jag hade tänkt, utan tog ett som var för hela kroppen istället. Inte lika jobbigt som det andra, så det tänkte jag köra idag! Ser inte fram emot träningsverken i helgen, faktiskt...

En låtjävel som fastnar väldigt lätt på hjärnan(!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0