MMM BRA START PÅ DAGEN

ÄR SÅ JÄVLA IRRITERAD. Sitter i datasalen, hittade inte mina hörlurar i morse. Tänkte att det brukar ju vara rätt lugnt på studiepasset ändå, så jag kanske kommer kunna plugga lite. Även fast jag skulle behöva plugga 20 timmar i sträck på grund av allt jag har att göra.
MEN NEJ. Vad är det för jävla fel på folk?!?!!?!?? Sitter bakom mig och SJUNGER fult som fan och typ skrattar så det låter som att de håller på att spy? Ni vet när någon typ dregglar och sen suger in spott??? SÅ LÅTER HON!  Lespar som ett jävla downs!! Alltid är det samma jävla person(er) också. Fattar inte hur folk kan vara så mongolida. Får väl skylla mig själv men fan, lite respekt kan man väl ändå ha. FÖRSTÅR DIG NU MALIN (som fick lida igenom precis samma sak för ett tag sedan, samma mongolida jävlar då också..USCH). Hehe lite irriterad kanske :PPPPPP:P;P;:P;P;P;P::PP:P::PP::PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0