KÄMPAR PÅ


Fint örhänget hängde sig!

Vart en rätt så jävla seg sista dag i skolan nu innan påslovet(!!). Sjukt vad man börjar irritera sig på folk bara för att man är trött/sjuk. Jaja! När jag kom hem tog jag mig en kopp kaffe, sen tränade jag en timme. Blev 30 min på crosstrainern och massa styrkeövningar.

Igår kväll tog jag mig upp till Elias, kollade på hockey med honom och Jimmy. Fick ju godis så det dög ;) Sen tog jag och Elias oss ner till mig och sov här. 

Just nu sitter jag och väntar på mat. Ikväll tror jag att jag bara blir hemma, är inte riktigt frisk och vill inte riskera att förstöra hela lovet! Men imorgon blir det slagg hos Sara med de andra, superrr. TAGGAD PÅ LOVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0