I WATCHED IT ALL UP CLOSE, I KNEW HIM MORE THAN MOST. I SAW A SIDE OF HIM HE NEVER SHOWED, FULL OF SYMPATHY FOR A WORLD THAT WOULDN'T LET HIM BE

Imorse gick jag upp vid åtta. Tog mig ut och gick lite mer än 5 km. Riktigt skönt sådär innan frukost. Smakar mycket godare när man är riktigt hungrig efter en powerwalk ;)
Har degat i soffan med familjen sen dess, kollat några avsnitt av The Walkning Dead som jag redan sett... Kult, men måste komma in i det igen eftersom det tog så jävla lång tid för avsnitten att komma upp! 
Idag har jag lust att antingen bara ligga inne & mysa med Elias, eller göra något riktigt jobbigt. Normalt, ja haha. Ska nog i alla fall ta mig ut på en löprunda ikväll, börjar bli standard på söndagar :)

SENE SÄL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0