HELGEN I KASSA BILDER












Japp. Min helg har bestått av fika i STORA mängder och underbart sällskap!
Fredagen spenderades hemma hos Malin med Bella, Kristin och Johanna. Vi åt tacogratäng, tårta och drack vin. Spelade spel och hade skitkul! 
På Lördagen firade vi mamma och pappa här hemma, så då bjöd jag på allt jag bakat i veckan... Mätt i några dygn efter :))) På kvällen vart det film&mys hos Becka med tjejorna. Elias kom över på natten så i Söndags var jag med honom. En riiiktig mysdag med bad(översvämning hehe) och film. Älskar dig goseplutt!

Första dagen efter lovet i skolan idag och jag är död. Börjar räkna ner de fyra veckorna som är kvar till påsklovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0