THE QUICKER YOU'RE HERE, THE FASTER YOU GO

Fick nyss ett sms om att jag fått 2 fribiljetter till gladiatorerna? Fattar ingenting, vad är det för jävla skit?!? Säkert nå bluff, kommer nog bli våldtagen där det står att man ska hämta ut dem. Vet inte ens vad det är - biljettkassan på LLA? Jag är rädd nu. 

Idag har jag plöjt mig igenom 65 min på crosstrainern, kollat på ett par avsnitt dh, bakat bröd, klippt gräset(tills det började hagla på mig), handlat x2, damsugit hela nedervåningen, lagat mat, ätit mat, städat lite till osv. Helt okej dag än så länge, har fått en del gjort! 
Har även fått reda på att vi inte behöver komma till skolan imorn, vilket betyder att jag är ledig tills på Torsdag då vi slutar, eftersom det är nationaldagen på onsdag. Klagar inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0