KRYSSNING (LÖRDAG-SÖNDAG)


Hahhaha orkar inte, alla bilder ser ut som fan. 
Hade i alla fall kul! Vl ombord på båtN började det med att vi skålade i champange(min mormor fyllde alltså, därför vi åkte!), sen gick vi och åt. Buffé med kallrätter, varmrätter och efterrätter. Efter det gick vi och spelade lite, tog en vända i tax-freen och sen drog jag och Elias oss in till hytten och fortsatte kvällen för oss själva. Spelade kort och drack, sen var klockan redan 2. Gick upp till baren/dansgolvet eller vad man ska säga, träffade lite fult folk och sen försvann jag en stund. Fattar inget, kom i alla fall till rätta sen haha. Vaknade upp lagom pigg med kläder och allt, trodde klockan var frukost och att vi skulle missa den, men den var tydligen bara 6. Tack Finland. Vräkte i alla fall i mig några ton frukost sen, chillade igenom resten av dagen och bussresan hem sov jag igenom. Aldrig varit så skönt att sova i sin egna säng som det var igår när vi kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0