HOW DO WE OPEN THE DOOR WHEN NOBODY HAS THE KEY?

Har inte haft någon tid till att blogga, hänt saker hela tiden den här helgen! I fredags så åkte jag och Malin till Hallsta efter skolan, där blev det först fix hos Johanna och sen firade vi Hanna hemma hos henne. Hade en sjukt rolig kväll, verkligen lyckat! :)
Igår övningskörde jag till Eskilstuna där jag, mamma och pappa letade efter presenter och sådär. Kom hem vid lunch och då var planerna fortfarande oklara inför kvällen. Men det slutade med att vi satt ett gäng hos Elias och drack! Trevlig kväll där med! :) Förutom att jag tror att min hals & mage brändes sönder av Elias "drink", plus att lite saker hände på slutet. Åkte ner hit sen och slocknade i min säng runt fyra. 
Idag drog jag iväg till Norrköping med familjen för lite kalas. Elias fick ligga kvar och sova här hemma haha. Blev god mat, tårta och alldeles för mycket stillasittande. Var rätt seg efter endast 4 timmars sömn. 

Blandade bilder från helgen!

Bakade på engelskan i fredags!-


Katten från helvetet.. Fast faktist rätt snall denna gång, men inte tänker jag luras utav det...... Detta är ingen katt. Det är ett monster PUNKT slut

Igåår


Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHA meeen han var snäll ju? lilla bebisen :)

2012-06-04 @ 16:56:09
URL: http://johannalatikka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0