BETYG 2011/2012



JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖJD
Fyfan vad skönt det käns att säga det, jag som aldrig kan bli nöjd med något. A i vartenda jävla ämne förutom spanskan, som jag inte ens trodde att jag skulle få E i(därav har jag i stort sett skitit i spanskan, knappt ens varit där, ändå får jag B?) Fyfan vad glad jag är!

Mattekursen får inte vår klass betyg på i år, eftersom vi ska fortsätta med den fram till höstlovet p.g.a att över halva klassen har F. Jävligt surt för de som det går bra för... Men matteläraren sa i alla fall att betyget vi får på nationella är det betyg vi ligger på. Vet ni vad? Matte nationella fick jag också A på!

Skiter fullständigt i om detta är vad som kallas att skryta. Men jag har kämpat så jävla hårt för dessa betyg och jag han fanimig rätt att vifta med dem och vara hur glad som helst över dem! :D

NU JÄVLAR KAN JAG PUSTA UT OCH NJUTA AV SOMMARLOVET, ETT FÖR MIG RIKTIGT VÄLFÖRTJÄNT SÅDANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0