ÄTER OCH PACKAR


Slängde nyss i mig detta. Så jäävla gott - grillad ytterfilé på spett med en svingod sallad (blandad bladsallad, vattenmelon, gurka, mango, avocado, paprika & mozzarellabollar).

Min packning ser atm ut som en hög med donerade kläder till rädda barnen. Eller kanske som om jag har haft ihjäl en campare och snott all dens proviant, lagt det i en hög, redo för att elda upp det? Men det ordnar väl upp sig imorgon bitti. Amela kommer hit när hon har jobbat klart, sover kvar här gör hon också. Chansar på att ingen av oss kommer kunna sova, är så jävla taggad och nervös för att glömma något skitviktigt. Måste ha allt under kontroll haha. Herregud, om 11 timmar åker vi till p&l. Kommer helt klart bli den sjukaste veckan i mitt liv. Världens bästa vänner, annat härligt folk, grym musik, alkohol i mängder & troligen hyffsat väder. UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0