TILLBAKA

Här var det dött! Men jag har ju varit på Peace & Love i en vecka, plus att i måndags var min första jobbdag.
Peace&Love var GRYMT. Sjukaste jag gjort ungefär. Såg jättemånga bra band & artister, lärde känna massa nytt folk, härjade runt på campingen, söp som aldrig förr, mådde skit konstant och njöt av livet fullt ut. Lärde mig verkligen att bara skita i allt och vara mig själv där borta, det märks nu när jag är hemma igen kan jag säga. Inga jobbiga "måste-tankar" eller förhöga krav finns kvar, jag bara lever!
Bilder från p&l finns på min facebook. Orkar inte lägga upp dem här också. 

Jobbade 7-17 i Måndags... Skitkul när man är sjukt jävla rutten efter en veckas supande! Trots att jag inte hade någon röst heller (vilket också var väääldigt bra eftersom jag skulle lära mig kassan. Fick ha en tjej stå bredvid mig och säga "var det bra så?" "vill du ha kvitto på det?" osv medans jag klickade på knapparna och tog emot pengar mm. hahaha) så gick det faktiskt bra. Har jobbat på hela veckan sen dess. Imorgon börjar jag dock 11, så det ska bli riktigt skönt. Förresten så cyklade jag till jobbet i Tisdags morse(Arbgoa-Viby-Valskog-Kungsör). 21 km i gryningen ;) På världens trögaste damtralla dessutom. Tog en timme, men det var riktigt härligt! Blir nog cykel imorn igen!




Idag slutade jag klockan ett, så sen dess har jag gått och latat mig, tränat, klippt gräset och bara varit! Jag och pappa ställde precis upp poolen också, hoppas bara att det fina vädret håller i sig. 

Förresten så kommer jag förmodligen inte vara så aktiv här i fortsättningen heller. Dels för att det är sommarlov och det är inte till för att spenderas sittandes framför datorn. Men även dels för att jag jobbar resten av sommaren, så kommer inte ha tid även ifall jag får lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0