liten uppdatering

Har varit i Göteborg & Halmstad i helgen på lite semester med familjen. Där tog vi det mest lugnt, åt massa god mat på olika resturanger, var på Tylösand på lördagskvällen, åt 1 glass om dagen(bl.at på Riccardos glasscafé), shoppade lite i stan, åkte gokart & på hemvägen stannade vi till på Gekås ett tag. Riktigt skönt att komma bort från allt vanliga här hemma & se lite nytt!











Massa bilder som får beskriva helgen!

Idag har jag jobbat fram till sju, innan jobbet blev det ett träningspass också, så nu är jag skapligt jävla mör. Ska strax äta grillat och sen får jag se om jag tar mig ut eller stannar kvar hemma. Imorn börjar jag elva & slutar tre, kortaste dagen på riktigt länge! Efter det blir det dock full rulle. Ska hinna hem, packa, byta om, fixa mig, åka till v-ås, fira min farmor & sen raka vägen till Hallsta där jag äntligen ska ha lite kul med tjejerna från klassen som jag saknar som en galning! :D

Kommentarer
Postat av: secret S

du är hemma nu, never let you go <3<3

spamm från secret S börjar bli standard här, avslöjar aldrig reala identiteten

2012-07-19 @ 01:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0