WHEN YOU WANT IT, IT GOES AWAY TOO FAST. TIMES YOU HATE IT, IT ALWAYS SEEMS TO LAST

Hejhopp. Skola idag, har temavecka så har inga riktiga lektioner. Fick även börja tio! Jävligt skönt med sovmorgon på en måndag. Gick upp och gjorde mig iordning och väckte sedan såskorven någon timma senare i vanlig ordning. 
Skulle ha avstått alkohol helt i helgen egenligen, men det sket sig... Inte den bästa kvällen heller. Men det gjorde ju i alla fall att jag ångrade att jag inte höll mitt löfte :)
På lördagen blev det däremot lugnt. Vid två på natten någongång kom Elias och hämtade mig och så åkte jag med upp till honom och sov, sååå skönt!
Igår bestämde vi oss för att göra något vettigt. Så på kvällen åkte vi och handlade en sväng, sedan lagade vi mat.
Blev lövbiff, potatisgratäng, grönpepparsås (och bea, hihi) och en god sallad. Sen gjorde jag lite pannacotta med bärsås. Efter det tröck vi chirre&dirre för ett år... Mätt som ett as blev jag. Allt för en mysig kväll med hjärtat ♥


OKEJ HAR FÖRSÖKT LADDA ÖVER BILDHELVETENA TILL DATORN I SÄKERT EN KVART NU MEN DENNA JÄVLA DATOR FATTAR JU INTE ATT DET ÄR EN MOBILJÄVEL KOPPLAD TILL DEN???????????????? DÖ, ALLT, NU'11!!!!!!1!!!

Just, skulle tillägna en rad till Bella men är så arg så det är bara hennes namn så får vara med.

Kommentarer
Postat av: bella

Haha du kunde skrivit att jag va bäst cool eller nått. Men aja,hahahaha;)

2012-01-16 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0