HEY, C'EST LA VIE. REMEMBER ME? I MADE YOU, DRESSED AND TRAINED YOU

Hade tänkt sätta mig för att plugga lite nu. Är såhär skönt slut i kroppen efter att ha kört ett pass på gymmet med Malin. Får se vad mina armar säger imorn på boxningen, haha. Men nå plugg verkar det inte bli eftersom jag kom på att papperna är kvar i skolan, i mitt skåp som jag inte har någon nyckel till.
Någon gång förra veckan var jag nämligen jävligt smart. Lade in min väska, mina böcker, la ner mina nycklar i jackan och slängde in jackan i skåpet, sedan låste jag(alltså med hänglås, så nyckeln behövs ju inte för att låsa det).... Var bara att hämta bultsaxen och knipsa av låset. Så nu har jag lånat ett lås av Kristin, men det är hon som har nyckeln och idag var hon hemma. När jag dessutom hade tagit med mig ett nytt lås, haha :)
Jajaja, ska dricka mitt kaffe och försöka plugga lite på det jag kommer ihåg utan pappret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0