TAKING HER FOR GRANTED

Hehe, är inte så jävla duktig på att uppdatera längre, men är för det mesta i skolan och efter det så tränar jag. Är därför rätt död under den resterande tiden av dagen så jag orkar aldrig klicka in här. Men ska försöka. 
Jaja, idag hade vi en rätt kort dag, slutade två. När jag kom hem kollade jag på Sagan om de två tornen och förutom det så har jag i stort sett inte gjort något. Ska strax röra på fläsket, vet ej om jag går iväg och tränar eller gör det hemma, men något blir det!
Var och boxades med Fialutten igår, så det får bli en fin bild på henne och Hanna från julklappsbytet hos Alex :)


Kommentarer
Postat av: Fia

men söt !

2012-01-15 @ 12:11:45
URL: http://fiallovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0