EVERYTIME I START TO BELIEVE, SOMETHING'S RAPED AND TAKEN FROM ME

Sitter i sängen, ska snart dra på några avsnitt Sons of Anarchy och Scrubs. 
Igår var jag och Emma en sväng på gymmet och efter det åkte vi och solade. Åkte sedan hem och åt. Fick ett ryck sen och bakade, haha. Samma sak hände idag.. Någor är ju fel. Visst, vore ju kul om jag åt skiten men det gör jag ju inte. Bakar bara massor och fyller frysen med fika! Göder upp de andra i familjen lite.
Jaja, efter att jag hade bakat igår så kom Elias förbi en stund. Vi kollade några avsnitt av My name is Earl och sedan skulle han titta på nå jakt med Jan Guillou.... De va ju.....bra, ne :) hihi

Bild från julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0