0118

Det är ju så jävla tråkigt utan bilder här, men försöker skriva något ändå. 
Idag var jag, Liv och Emilia mest ute och fotade bilder till skaparverkstaden nu under temaveckan. Lite drygt men som sagt bättre än lektioner. Har varit så jävla sugen på godis och bakelser och allt vad det heter idag haha. Bättre blev det ju inte av att vi gick in på hemmakväll och fotade heller... 
Har pluggat i någon timme nu och tror jag är nöjd för idag. Så ska städa upp lite i köket och sedan ladda upp inför boxningen :)
Har ju gamla bilder i alla fall, så en fiiiifin på Malin och Elias från kvällen vi firade mig i somras passar väl bra eftersom Elias kommer ikväll och Malin träffar jag ju varje dag!

Hahaha så hime fina ♥ Sommar nuuuu ja tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0