ALLT KÄNNS BRA

Livet rullar på! Har plöjt igenom massa matte och är i stort sett klar med engelskan nu också. 
Imorse gick jag till stationen för att ta 7.20-tåget. Meeen sen hade Malin försovit sig och jag kände att jag inte orkade sitta UTANFÖR skolan och vänta i en timme bara för att vara där tills vi börjar (08.50). Så jag gick hem igen och åkte med Elias, som fortfarande låg och såsade hemma i min säng, till stationen. Så tog alltså 08.30-tåget istället. 
På lunchen gick jag, Bella och Johanna och käkade på Vivaldi hihi, så gott :d  
Nu ska jag försöka skriva lite på naturuppsatsen och sedan köra ett träningspass här hemma eftersom mitt gymkort har gått ut :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0