1 HELT ÅR MED MITT HJÄRTA - JAG ÄLSKAR DIG MASSOR

Idag är det alla♥ns dag och min och Elias 1årsdag! Förstår verkligen inte hur det kan ha gått så fort hihi. 

Tyvärr så kan vi däremot inte hitta på något jättestort idag, för jag rider och kommer hem halv åtta... Men vi ska i alla fall hinna med att laga bakpotatis med skagenröra och igår gjorde jag en cheesecake som blir till efterrätt :) Förutom det blir det bara massa mys. I helgen åker vi istället iväg på bio, ska se någon Elias har velat se ett tag, tror det är Chronicle? Haha, har typ ingen aning, men det blir bra i vilket fall som helst hihi :)

Ska ta och byta om nu, fick som tur var sluta två idag istället för fyra(SÅ JÄVLA SKÖNT ATT SLIPPA SPANSKAHELVETET), så har haft lite tid till att ta det lugnt nu istället för att komma hem, äta och byta om på 20 min för att sen fara ut till tottohästarna...

Nog om det, hoppas alla har en bra alla hjärtans dag!


Bilden är tagen någon gång i början av Mars 2011, om jag kommer ihåg rätt. Uppe i Skrapan i Västerås hih.
Älskar dig goseplutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0