0228

Har haft fullt upp hela dagen, vilket uppskattas!
Vid elva var jag och fikade på Saga med Lina, riktigt längesedan jag träffade henne så det var jättekul :) Vi tog en sväng på konsum efter det för att jag skulle handla ingredienser till massor med bak. Har bakat hallongrottor, morotsmuffins(som ska bli cupcakes) och nu har jag precis gjort klart både chockolate chip cookies och ett par med macadamianötter. Allt för att vi ska fira pappa i helgen! Ska dock baka mer i veckan, heh går alltid över styr när jag har något att baka till...

Efter jag hade varit och fikat med Lina så drog jag med Lydia(trots hennes "lilla" bränna) på en långpromenad runt Sätra + lite till. Sjukt skönt, underbart väder!

"Liten" wienersemla


Dagens lunch hihi. Typ "toast" som man tar ett stekt ägg(tog dubbla ägg för lite mer protein), ost, tomat & oregano på och sen in i ugnen tills osten smälter och bröder blir som rostat! Så. Jävla. Gott. Lite pizzasallad blev det även.
Orkade inte äta nån "riktig" mat efter den gigantiska semlan heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0