0206

Har äntligen fixat så att jag kan lägga över bilder från mobilen hit igen. Tog ju bara några veckor... Jaja. Har i alla fall nyss duschat, innan det så har jag hunnit med att träna och plugga lite. Skickat in idrottsrapporten har jag, men naturen har jag nog bara krånglat till ännu mer. Skriver och skriver men sen när jag läser igenom vad jag har skrivit så ser det förjävligt ut. 
Bara engelskauppsats, natur/svenskauppsats, samhäll/historiaprov + inlämningsuppgift och matteprov kvar innan sportlovet..... Gillar livet.


För att göra inlägget ännu längre och jobbigare (som kompensering eftersom min uppdatering suger och kommer att suga):
Elias sov här som i vanlig ordning igår, vi var ute och gick i en halvtimme vid honom först(svinkallt) och sedan åkte vi ner till mig, babade vaaarmt och sedan mös vi med frukt och my name is Earl hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0