Dan före dan

I fredags jobbade jag från 7 till 17. Skulle ha börjat 11 egentligen, men åkte in med pappa på morgonen, så det blev några extratimmar. Klagar dock inte :) Stod i kassan för det mesta och herrejävlar vad folk handlade. Allt till julborden såklart. Fick liksom inte ens plats med allas varor på banden, så fick ropa åt folk att plocka ner sina varor i påsarna fortare, haha! Plus att banden är så kassa att ifall folk lassar upp för mycket(för tungt) sist i kön, så stannar bandet helt. Vilket följer i att antingen får jag typ krypa upp på bandet för att få tag i saker, eller så får jag be personen längst bak att lägga ner alla sina varor i sin korg igen. Haha helt hopplöst...Blev en aning pinsamt några gånger. Men jag tog mig genom dagen levande :)
Fick en julklapp av jobbet också, så snälla så! :)

Igår var jag först på Erikslund och letade nyårsklänning. Hittade knappt något och de jag ens prövade satt som skit. Naken på nyår ja. På kvällen åkte jag hem till Alex, där det förtärdes lite alkohol med härliga människor. Slocknade bredvid en halvt redan sovande pojke runt klockan 3 tror jag. Kom nog inte upp ur sängen förens vid tolv på förmiddagen idag. Spenderade sedan några timmar i soffan framför bland annant Grinchen, innan jag kände mig någorlunda levande och kunde börja vandra hemåt! Sammanfattningsvis har jag haft en toppenhelg! :)

IMORN ÄR DET JULAFTON!! Hihi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0