VIT HELG DAG 1...........

Spänningen stiger!!!! Haha nä men ska vara nykter i helgen. Behöver en liten omstart/uppladdning nu när skolan börjat. Ska dock inte bara sitta inne för det. Imorn ska vi tjejer över till Amela. Ska bli kul att se alla andra vara pinsamma och högljudda när man själv har sinnet i styr ;)

Har för övrigt funderat över vad fan jag ska göra med mitt hår... I somras ville jag ju bli typ blond igen. Har slingat det två gånger än så länge, plus att det blekts av solen. Men när jag kollar på bilder från då hela håret var brunt så vetefan :( Blöö

(Innan jag slingade)

Haha jävla skit, önskar jag satt och skrev om att jag taggade tills ikväll istället. Det är ju för fan fredag. Varför kan inte alkohol vara lika hälsosamt som typ... Motion? Vitaminer? Vad som helst??? PLS MARIA
Måste ju få användning av mina födelsedagspresenter också. Fick shotglas & drinkshaker med recept av Malin, drinkmix av Michaela och en annan drinkmix av.. någon(?) heh. Jaja. Kör dubbelt så hårt och har dubbelt så kul nästa helg istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0