Torsdag

Läkarbesök strax efter lunch idag, så skoldagen slank förbi rätt fort! Väl hemma har jag pluggat engelska och gjort så lite som möjligt på så lång tid som möjligt ungefär. Dock var jag iväg en sväng och handlade och solade med mamma nu på kvällen.

Imorgon har jag studiedag, dvs jag är ledig :) Ska sova tills jag vaknar av mig själv (som dock inte brukar bli senare än 8...), fixa massa saker till kvällen och springa lite ärenden. Haha, fan vad gammalt det lät.. Jaja, varför jag har mycket att fixa imorn är på grund av att runt sex så styr jag mot Becka. Där blir det firande av 18-åringen & förkrök! Senare blir det lite tok ;) Taggad hihi.


Världens bästa Bella & Johanna fläker lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0