Tell me what you know about dreams

Hejhopp. Idag har varit en bra dag. I alla fall en jävligt bra dag i jämförelse med igår. Har varit glad & haft energi hela dagen än så länge!
Skoldagen rullade på rätt fort, så jag hann med etttåget hem. Gick hem i värmen & åt lite, slängde på mig träningskläder och cyklade ner till gymmet. Blev 1 h ben idag. Hade en jävla tur också, för direkt när jag klev innanför dörren här hemma efter att ha cyklat hem i det fina vädret, så började det spöregna. 
Efter att ha käkat igen så tog jag tag i lite matte. Det allra första mattepluggandet för denna årskurs. Kul då att vi fortfarande är tvingade att göra 1b även fast vi ska ha Matte 2... Räkna samma saker för andra gången:)))) Älskar att hela klassen får lida bara för att några stycken inte klarar kursen. SÅ KUL♥... Bra humör var det ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0