(MENINGEN MED LIVET = MAT)

Jajamen, sista dagen på lovet och jag är nöjd. I fredags var jag hos Sara ett tag på kvällen, gick hem rätt tidigt då vi skulle upp och åka till Norrköping morgonen därpå. Kom fram vid lunch och där blev det påskmat och massa godis och fika.
När jag kom hem på kvällen var jag påväg ut, men sen blev det lite ändrade planer så folk kom till mig istället. Satt på altanen och drack och umgicks, riktigt kul hade jag faktiskt! Senare drog vi vidare. Men där det inte var lika kul så jag, Amela, Anton och Philip skulle dra en roadtrip. Inte så lyckat dock, åkte i skogen mitt i ingenstans. Kom hem vid tre i alla fall. 
Igår åt jag påskmat och fikade än en gång. Senare kom Elias över först, sen kom även Sara, Becka, Emma, Amela, Anton och Anton. Vi hängde här på altanen hela kvällen och sen sov vi där ute också. Åkte ut och åt donken till frukost/lunch idag. Helt okej sista kväll/natt på lovet :)

Tränade för en stund sedan, körde igenom mördar-passet. Kändes bra efteråt men kanske inte kommer vara så glad i övermorgon heh. Väntar nu på Elias och maat!

Lite bilder som visar precis vad mitt lov har bestått av:


Bananofee pie

Påskägg 1

Påskmat omgång 1

Påskägg 2

Påskmat omgång 2

Kommentarer
Postat av: secret S

<3

2012-04-10 @ 09:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0