TVINGAD...

till att kolla på hockey. Dock så sitter jag ju inne på mitt rum vid datorn medans Elias ligger ute i soffan och blänger, haha ;) Men har faktiskt kollat ända hittills och vet så mycket som att det står lika.
Drog en halv vikingkebab för ett tag sedan, satt fint. Tidigare idag så körde jag mamma och Elias till Köping, där strosade vi runt på MAXI och sen blev det rally hela vägen hem!!! Joke men kul att köra lite fort ibland hehe. Dock hade jag ju en livrädd liten pojke därbak, haha man till och med hörde hur rädd han var ibland. Men jag är faktiskt bra på att köra, bara vissa (Elias) som inbillar sig att jag ska köra av vägen eller krocka hela tiden. HALLÅÅÅ vem är det som ska vara orolig av oss, du kör ju som en galning 

Någon frågade vart jag jobbar också - Jag jobbar på Konsum i Kungsör. Jobbade där förra sommaren, men nu är jag bara med och hjälper till när det behövs. Förhoppningsvis så jobbar jag dock där denna sommar också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0